Oblidar a algú?
Hola, merci per tot el que feu, i perdo si el que escriure ara poder es una ximpleria ho us fa perdre el temps.
El cas es que a quart de la eso un noi i jo estàvem tontejant molt, ell tenia una relació oberta o això es el que crec i jo no se que volia en aquell moment. Tontejavem i parlavem cada dia, jo volia quedar amb ell i ell amb mi pero jo no era capaç per por a liarla o que algú parles de mi, ho el que pensessin de mi... a mes les meves amigues tampoc m'apoiaven gaire i era com que el criticaven. La cosa es que cap a finals de quart de la eso vaig començar a pensar que m'agradava un amic seu i durant tot primer de batxillerat tambe tot i que amb el noi de quart d'eso encara tontejavem quan ens veiem a algunes hores de classe(no anavem a la mateixa classe). El cas es que els dos( el que m'agradava al principi de quart i jo) no som molt bons estudiants i vam anar a fer cicles diferents (vam deixar batxillerat quan es va acabar primer de bat), o sigui que es van separar els camins. Abans d'acabar el curs i que cada un anes per la seva vanda vam anar junts a una festa major i estabem super be i fins hi tot no se si ell o els seus amics em van tirar una indirecta diguentme que em lies amb ell (pista, no va passar res). Despres va venir l'estiu i ell em tenia a mejos a insta. Quan vam tornar a començar el curs nomes el vaig tornar a veure en una festa major i va ser com que em va intentar evitar, vam tenir una conversa super curta i va ser com que no em volia veure. I un dia li vaig escriure diguent que si volia quedar i anar a veure uns amics del nostre antic institut em va dir que si i que ja els escreia ell i que ja em diria algo quan el responguesin, la cosa es que no es va presetnar pero que si que els havia escrit i l'avien respos, pero no em va dir res. No se si sen va oblidar o no va volguerme dir res. Ara m'adono que si que m'agradava de veritat i que lo "d'agradarme" el seu amic nomes era com per justificarme que no volia res amb ell cosa que es mentida, no em puc treure aquest noi del cap (el de principis de quart d'eso) i es una persona important per a mi i que a mes teniem super bona relaccio d'amics ho el que fos i no se que fer ni si esta enfadat per algo ho que.
Alguna recomenaccio o consell?
Merci:)
Laura Centellas

Hola!
Ai... a vegades no quadren els tempos oi? A vegades hi ha persones amb les que ens sentim molt còmodes i que sembla que podem tenir-hi algun tipus de relació, però per circumstàncies no acaba passant...
I sembla que és això el que us ha passat.
Si tu tens ganes de tornar-te a apropar, prova-ho! Intenta iniciar alguna conversa o fer alguna aproximació. Llavors veuràs la seva reacció i podràs veure si pots continuar per aquí o bé has de començar a passar pàgina...
No podem obligar a ningú a estar amb nosaltres, així que si ell no fa cap gest per apropar-se a tu... ho hauràs d'acceptar, sentir la tristesa i patir el dol...
Nosaltres seguirem aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis!
Una abraçada!
La Laura Centellas