Masturbació
Hola,
Sóc una noia de 18 anys i m’agradaria arribar a l’orgasme però no tinc ni he tingut parella, pel que m’agradaria saber si em seria perjudicial en un futur quan tingui parella si ara utilitzo satisfyer abans d’haver mantingut relacions sexuals.
Moltes gràcies, espero que em podeu ajudar.
Laura Centellas

Hola,
Només seria perjudicial en el cas que només t'estimulis i et descobreixis amb el satisfyer.
El més important és que primer de tot et coneguis bé, sense aparells i amb el teu tacte, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY algunes usuàries del consultori ens diuen que no poden veure el vídeo, t'adjuntem un article on explica diferents formes d'estimular-se:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas