Que hauria de fer?
Hola,
Porto amb la parella mitg any, la cuestió es que abans de coneixerlo a ell vaig tindre Tinder i vaig fer match amb un noi però al agregarlo al insta vaig veure que era amic del meu pare i del meu germà (el noi em porta 3 anys de diferència). Total, no va arribar a res ni el vaig afegir a insta per aquest motiu. La cuestió es que fa un parell de mesos el vaig agregar a insta perque ell té la mateixs marca de cotxe que el meu pare, el meu germà i jo (això és el que ens conecta a tots 4, els cotxes). Fins aquí no hi ha cap problema, el problema ve de que tinc interès en aquest noi, m'agrada físicament, m'agradaria xerrar amb ell, fer plans amb ell etc. I estic molt pendent de si m'ha vist les històries i si em dona like (a vegades em dona like a les històries del cotxe). La cuestió amb la meva parella es que no se si li estic faltant el respecte sobre aquest interès que tinc ara per un noi que podria haver tingut algo si no fos que es amic del meu pare pels cotxes.
Hauria de deixar-lo amb la meva parella? Que li hauria de dir?
Estic molt confosa i em sap molt greu per la meva parella perquè no te culpa de res.
Laura Centellas

Hola!
Abans de prendre cap decisió és millor que puguis aclarir una mica el que sents.
Des d'aquí et farem algunes preguntes i a veure si la resposta que hi trobes et pot ajudar a tenir més clars els teus sentiments.
- La relació amb la teva parella et fa il·lusió? Penses en el futur amb ell?
- Aquest noi t'atrauria si no tinguéssiu els cotxes en comú?
- És important per tu que la teva parella tingui la mateixa afició que tu?
A veure si amb aquestes tres respostes pots tenir una mica més clar què sents per la teva parella i per aquest noi...
Una abraçada!
La Laura Centellas