DESIG SEXUAL
Hola, ja fa vuit mesos que estic amb el meu novio i encara no hem tingut relacions sexuals, ell encara no n'ha tingut mai de relacions sexuals, en canvi, jo sí. El meu cap no para de pensar que si no tenim relacions és perquè no l'atrec suficient això em fa mal. Què puc fer?
Laura Centellas

Hola,
Potser si és la seva primera relació sexual compartida hi hagi més motius per no haver tingut relacions sexuals que no siguin que no sent atracció per tu.
Si ell encara no vol tenir-ne, ho has de respectar, un "no" és un "no", i s'ha de respectar.
Pel que fa a la idea que et fa mal, és la teva idea, possiblement construida des d'un model coitocentrista i patriarcal, on el desig dels homes és irrefrenable, les ganes de tenir relacions sexuals incontrolables i per tant, si no ho demostra tenint o volent tenir relacions sexuals amb tu, significa que no li agrades, o que no li atraus. Sovint la millor solució és parlar-ho, explica-li quines són les teves pors, i que ell pugui expressar com es sent en referència a aquest tema.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas