Problemes mentals
Fa uns 5 anys vaig començar a tenir pensaments suïcides, aquests últims anys n'he tingut molts i la meva ansietat puja, he demanat ajuda i soc al csmij, però sento que necessito més ajuda, soc feliç, però amb una tristesa interior i una desmotivació enorme, em sento malament per tot, les meves emocions es descontrolen, pensaments de mort, una bogeria de cap, em diuen que és perquè soc adolescent, però ho visc tot de manera taaan intensa, m'agradaria que algú m'entenes i em digués que tinc, perquè tinc tantes inseguretats, baixa autoestima, por a l'abandó...
Laura Centellas

Hola!
Ostres, ens sap molt greu llegir la teva consulta...es veu el patiment que hi ha entre línies i fa molt temps que portes aquest malestar.... i no ho mereixes. Ningú mereix sentir aquesta tristesa interior i aquesta sensació de falta de motivació vital.
El CSMIJ és un gran recurs per la salut mental però és veritat que ara mateix solen estar molt col·lapsats i potser no et poden fer el seguiment que necessites. Has parlat amb la teva família per buscar un suport extra? Alguna professional de la psicologia que et pugui atendre cada setmana o cada quinze dies (segons el que necessitis).
Necessites buidar tot el malestar, treure tot el dolor i poder recuperar la sensació de plaer i l'ànim vital...
Des d'aquí, de moment, t'animem a centrar-te cada dia a buscar el teu moment de "petit plaer". Un moment al dia en què tinguis una sensació agradable (per més mundana que sigui): el raig de sol a la cara, la pluja (quan plogui!), una dutxa d'aigua calenta, un brou calentó, una broma amb les amistats...
I escriu-ho en una llibreta petita. La teva llibreta dels petits plaers. Un plaer diari. Només això.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas