Arribar tard
Hola,
Soc un noi de 15 anys que no se com m’ho faig però sempre arribo tard, tots els dies a l’Institut, es veritat q jo visc a una h en transport públic. (Faig tard al transport no a l’Institut)
Em preocupa ja q en el meu entorn soc l’únic a qui li passa.
A vegades penso q només em passa a mi perquè als demés els pares els desperten a l’hora, però en canvi a mi no em desperta ningú, jo tinc el despertador i ja està, soc el q mes aviat m’he d’aixecar de casa meva, no se si tot això justifica o argumenta el q em passa però em sento bastant malament cuan arribo tard.
Fins aviat!!!
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí ens apareix una pregunta: això només et passa al matí o també a diferents hores del dia?
El que ens expliques ens fa pensar en si realment dediques prou estona a descansar durant la nit. És a dir, si vas a dormir a una hora que et permeti llevar-te sense son i amb sensació de descans.
També ens apareix la hipòtesi que puguis ser una persona "optimista del temps", que pensis que amb 5 minuts pots fer 3 coses diferents i, per tant, la gestió del temps no sigui realista.
Fes una mica d'avaluació de si es tracta de la primera opció o de la segona i ens tornes a escriure, a veure si et podem ajudar...
Una abraçada!!
La Laura Centellas