Soc gay
Hola,
Ja fa mes d’un any q vaig sortir de l’armari i no se si vaig fer correcte.
Es a dir, jo vaig sortir de l’armari perquè no hi veia cap inconvenient, veia totalment normal q m’agradessin els nois, però la meva família no.
Des de q vaig sortir de l’armari q la meva mare no em para de demanar q ho amagui, q amagui la meva manera de ser, ja q tinc molta “pluma” i m’encanta maquillar-me.
No se que mes afegir, però m’agradaria una opinió externa que sigui de part d’algun professional!!
Fins aviat!!!
Laura Centellas

Hola,
Em sap molt de greu que estiguis patint aquest situació :(
Evidentment que no hi ha cap problema en que estimis a qui vulguis, siguin nois o siguin noies, sigui el que sigui.
A part de l'homofobia també hi existeix plumafobia. Hi ha moltes persones que senten rebuig per la pluma, i aquest rebuig pot ser que un mateix ho rebuitgi o que persones de l'entorn o externes ho rebutgin.
Possiblement tot el que et diu la teva mare sigui per intentar protegir-te i que la teva forma d'expressar-te no et generi problemes amb persones que tinguin plumafòbia i que no t'agradeixin. Potser podries parlar amb ella i expressar-li com et fa sentir quan et diu que t'amaguis, que t'expliqui com es sent ella i perquè vol que t'amaguis o no et mostris com tu vulguis.
Establir un espai de conversa on pugueu expressar com us sentiu, pot ajudar-vos.
Ara bé, tingues clar el que ens dona la sensació que ja tens clar, que és que no estàs fent res malament, ni estimant a qui estimis ni expressant-te com sigui que t'expresses.
Una abraçada enorme!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas