amor pel blacky
Desde fa uns mesos vaig experimentar amb un pot de melmelada i mentre em masturbava el meu gos va entrar a la meva habitació, després em va llepar les parts intímes, desde fa un temps ho faig avegades i no puc evitar-ho, que puc fer per parar de fer-ho?
Espero que algú es senti identificat amb la meva situació
Laura Centellas

Hola,
Per deixar de fer-ho, simplement has de deixar de fer-ho. Deixar que un animal, en el teu cas un gos, llepi els teus genitals no és adequat, t'exposes a que puguis contraure alguna bactèria o infecció ja que els gossos llepen coses del carrer, orina o defecacions d'altres animals, es posen a la boca objectes que podem no saber d'on provenen, etc, etc i etc. Si et llepa el penis, estàs exposant als teus genitals i per tant t'estàs exposant a tu a aquestes bactèries que poden estar presents a la seva boca.
Relaciona't amb el teu gos NO des de la sexualitat.
Pel que fa a l'ús de la melmelada o qualsevol altre aliment com a lubricant... no és adequat, ja que pot fer que agafis alguna infecció bacteriana, fes-te amb un lubricant de base aquosa disenyat per estar en contacte amb els genitals, les mucoses i la pell humana.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas