em sento fea
holaa ultimament el q em passa ws q em veig molt lletja. Mai m'he maquillat ni m'havia preocipat gaire per tot aixo, ni la meva millor amiga tampoc pero ara la meva millor amiga s'ha començat a maqjillar, a fer-se coses al cabell i a arreglar-se cada dia per anar al insti. Aixo em fa sentir molt insegura i molt lletja. Tinc la cara super rodona i aixo em porta inseguretats i tambe quw m'agradaria maquilçarme com les meves amigues pero no se com fer-ho ni se com demanalsi. Tambe vull tenir millor el cabell però he intentat posar-me de tot i el segueixo tenint fatal.
Crec que el que em fa sentir pitjor de tot aixo, es q jo i la meva amuga sempre ens havia impottat super poc tot aixo i ara que ella si que es maquilla i tal, em sento super insegura i lletja
Que pyc fer?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Llegint la teva consulta ens ve un dubte: realment vols maquillar-te o el fet de veure les teves companyes fent-ho ha fet aparèixer una inseguretat sobre el teu cos?
L'adolescència és un moment vital en què hem de prendre moltes decisions sobre la nostra identitat i la nostra manera de ser. Sabem que és difícil saber com som, què ens agrada i com volem ser. I a vegades cal fer petites proves per veure si ens sentim còmodes o no. Des d'aquí t'animem a revisar-te interiorment i veure què et fa bé i què no. Què et fa sentir bé i què no.
Recorda que el maquillatge, la roba o els complements no deixen de ser una forma d'expressió de nosaltres mateixes i no som igual que les altres persones, així que no hem de fer servir el mateix ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas