una manera d’arribar a l’orgasme
Hola! moltes gràcies per la feina que feu
Jo us volia comentar que realment no sé com masturbar-me, ho he intentat moltes vegades i no hi ha manera, no sento res. Fa cosa d’uns mesos vaig probar per primera vegada un vibrador i ara és l’única manera amb la qual arribo a l’orgasme. Què em recomaneu?
Laura Centellas

Hola,
El més important és que primer de tot et coneguis bé, amb el teu tacte, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY algunes usuàries del consultori ens diuen que no poden veure el vídeo, t'adjuntem un article on explica diferents formes d'estimular-se:
;
Tingues en compte que el cervell és l'òrgan sexual més important i que la pressió i el plaer no són bones amigues... intenta no focalitzar en si sents més o menys, intenta sentir el que sigui que sentis, sense judici, des del tacte, és suau? és agradable? què passa si acaricies amb una mica més de pressió? i ves explorant i coneixent.
Els vibradors són grans estimuladors però ni una mà ni el cos d'una altra persona poder simular el moviment que fan...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas