Felicitat?
Holaaa,
Últimament sento una sensació que no sé si és felicitat. Perquè si fos felicitat ho sabria? Si fos felicitat volia dir que tot el q vaig passar (vida com desmotivada) era tristesa? No ho sé, estic perduda.
No sé si he tingut una depressió, o algo relacionat, perquè si ara ESTIX així, ns si és felicitat o que. Em sento molt rara peor alhora, bé, no ho sé.
No sé si m’habré explicat, només necessito unes paraules per ordenar el meu cap… ho sento
Gràcies :(:
Laura Centellas

Hola!
Escriure és una manera fantàstica d'ordenar els pensaments i d'entendre les emocions. No deixis mai d'escriure perquè t'ajudarà moltíssim a surfejar tots els mals (i bons) moments.
Si ara estàs passant per un bon moment, està bé! Disfruta'l!! És agradable sentir-se bé i no fa falta que ens qüestionem què passava en altres moments.
Si ho necessites, pots revisar el teu passat per veure si hi havia alguna pota de la teva vida que estava una mica més coixa (família, estudis, amistats, amor, aficions...) i poder veure si ha canviat alguna cosa al respecte.
L'autoconeixement és una eina molt potent per saber-nos relacionar amb la vida, les seves dificultats i els seus beneficis!
Una abraçada!
La Laura Centellas