masturbació sense penetració
holaa,
quan em masturbo, no aconsegueixo sentir plaer ficant-me els dits, tan sols estimulant l'exterior. no entenc gaire perquè em passa això i he provat de totes les maneres trobar-me el punt g, explorant, amb objectes i tot, però no sent res, fins i tot me provoca una sensació estranya, se m'espassen una mica les ganes. no sé si es gaire normal, però em fa por que a l'hora de tenir relacions sexuals, tant si és amb un al·lot, com amb la meva al·lota actual, no pugui arribar a l'orgasme per aquest motiu. ho he xerrat amb la meva al·lota, i ella ho entèn, però a ella no li passa, i no es masturba de la mateixa manera que jo, així que em fa un poc de por el moment. ho varem provar una vegada, però jo estava molt nerviosa i em vaig acabar incomodant, i d'ençà no ho hem tornat a provar, perquè crec que aquests dubtes ens estan tirant una mica enrera a les dues :(
Laura Centellas

Hola,
Molt poques persones amb vulva senten plaer només introduint dits, vibradors o penis a la vagina.
La majoria de terminacions nervioses que tenim als genitals estan a l'exterior, i on més quantitat n'hi ha és a la zona del clítoris. El clítoris és una zona de la vulva que ocupa poc espai però on hi ha milers de terminacions nervioses, per tant, les sensacions poden ser molt intenses, les agradables i les desagradables.
Per tant, potser podeu jugar a estimular l'interior alhora que estimuleu la zona del clítoris, o la zona externa on sí que sents plaer.
Si en algun moment tornes a sentir-te incòmode, feu com ens comentes que ja va passar, ho parleu i jugueu d'una altra manera.
La pressió i el plaer no són bones amigues, si sents pressió per a haver de sentir el mateix que ella sent de la manera que ella sent, no aconseguiràs relaxar-te i gaudir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia -. Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas