Per què?
Hola, no se si es normal o el perqué en pasa aixo. D'aquí uns mesos faig 1 any amb la meva parella, la cuestió es que abans ho vivia amb molta intensitat, el volia veure sempre i tenia molt clar que em volia anar a viure amb ell, tenien relacions sexuals cada día o quasi cada dia.
I ara no tinc tantes ganes veure'l, tenim relacions només 1 día a la setmana i no són les ganes que tinc, i el que més em preocupa de tot és que no estic segura si veig un futur clar amb ell i si voldria independitzar-me amb ell.
I no se si es que no se tenir parelles, si és que no l'estimo de veritat O que es el que em passa.
Laura Centellas

Hola!
Les relacions de parella van evolcionant a mesura que les persones que en formen part també evolucionen. Pel que expliques sembla que l'etapa de l'enamorament ja l'has passat i ara estàs vivint una temporada molt més tranquil·la i sense tanta excitació.
Ara has de valorar si aquesta parella et continua fent il·lusió, si encara tens ganes d'iniciar projectes amb aquesta persona i si tens visió de futur.
A vegades les parelles tenen data de caducitat i no hi ha cap motiu concret, simplement que ja no sentim el mateix que abans. I està bé també. L'important és ser honesta amb una mateixa, donar-se el temps necessari per fer una bona valoració i prendre una decisió conseqüent.
Així doncs... potser necessites uns dies per madurar una mica més el que t'aporta la teva parella.
Una abraçada!
Nosaltres seguim aquí, pregunta'ns sempre que ho necessitis
La Laura Centellas