Vull conèixer gent 2
Hola, em vau contestar dient-me que expliqui millor el que em passa.
Quan em diuen els meus pares que li puc dir a alguna persona per socialitzar em donen ganes de plorar, suposo perquè no tinc cap amistat amb la que veure'ns quasi sempre. I també el por de que m'ignorin. L'altre dia vaig escriure a una nois amb la que tinc en comú els gustos. I no m'ha respos. Suposo que és això el que em fa més mal de tot, el sentirme ignorada, vergonya
Laura Centellas

Hola!
A vegades les relacions humanes no son fàcils i necessitem entrenar-nos per comunicar-nos i relacionar-nos socialment.
La por al rebuig o a la ignorància és una por molt natural en l'ésser humà. En ser éssers socials, necessitem sentir-nos part d'un grup (familiar, amistat, feina, equip esportiu...) i la por a no ser acceptada, és real.
Des d'aquí t'animem a poder fer aproximacions i petits passos per anar-te comunicant una mica més amb la gent del teu voltant. Si aquesta persona no t'ha respost potser ho pots intentar amb una altra o comentar-ho amb la teva família.
Però si sents que aquesta dificultat et porta problemes en molts àmbits de la teva vida i no et deixa estar tranquil·la, potser pots demanar ajuda professional a una psicòloga amb la que puguis treballar totes aquestes pors i et doni algunes pautes d'habilitats socials o trucs per relacionar-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas