Amics i estiu
Holaa, primer de tot gracies per aixó que feuu.
Bueno, el problema es que vui tenir noves amigues o amics en general pero sobretot per l'estiu. Tinc dues amigues, una marxa fora del país tot l'estiu i l'altre al seu apartament tot l'estiu també i nomes quedem un parell de dies. No m'agrada gens quedarme sola i no poder sorir en tot l'estiu com la resta de gent de la meva edat. L'any pasat ja vaig probar d'anar a un esplai pero no va funcionar, també fa uns mesos que vaig a un espai jove i se que a l'estiu fan activitats y m'agradaria anag pero encare no conec a ningú. També he pensat en probar d'anar a un campament pero es molt car i encara que crec q podria ser una bona experiencia no se si m'acava de agradar la idea de pasar com "tants" dies fora de casa. La cosa es que vui gaudir del estiu i de la meva adolescencia. Que puc fer? Mersii
Laura Centellas

Hola!
Doncs ho estàs fent molt bé!
Estàs buscant opcions per conèixer gent i fer activitats. Estàs buscant la manera d'ocupar-te els dies i tens les ganes i la ment oberta per veure què passa. Això és el més important!
És veritat que quan ens posem les expectatives massa altes ens podem frustrar, per això és important trobar objectius realistes. I nosaltres et diríem:
- Trobar alguna activitat a l'estiu que et permeti conèixer gent.
- Fer algun pla amb gent durant l'estiu (sortir per la festa major, anar a la piscina, ...)
- Conèixer persones amb les que puguis sortir (no cal que siguin amistats íntimes)
I, finalment, també pots intentar quedar algun dia amb aquesta amiga que estarà al seu apartament, no?
Ja ens aniràs explicant!
Una abraçada!
La Laura Centellas