No sé perquè em passa
Hola, no sé si és una consulta una mica estranya, però bàsicament el que em passa és que quan veig o llegeixo algo que m'excita, després tinc moltes ganes de pixar.
He llegit que amb els relacions sexuals, tenir la sensació d'haver d'anar al lavabo és normal perquè és pot haver fet una pressió a la bufeta.
Però en el meu cas no és només una sensació, és com si m'hagués estat aguantant molta estona (encara que hi hagi anat poc abans), i em passa només excitant-me, sense necessitat de fer res.
Té una explicació? Es pot evitar?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Generalment la sensació de tenir ganes d'orinar està relacinada amb l'estimulació de les parets vaginals i de la zona del punt G ja que estimula part de la paret de la bufeta urinària.
Si et passa amb l'excitació podria ser degut a les contraccions que fa el nostre cos quan s'excita però també podria tenir a veure amb una hipotonia (debilitat) de la musculatura del sòl pèlvic i de la uretra.
T'animem a consultar amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu CAP o de l'ASIR. Pots localitzar el més proper a la teva zona aquí:
;
També estaria bé que poguessis consultar amb una fisioterapeuta de sòl pèlvic per a que fes una valoració del què pot estar passant.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas