Mal quan em masturben
Bona tarda! Fa poc una noia em va fer una palla per primer cop i no em va agradar gaire, es a dir, em va fer una mica de mal i no sentia quasi res. En canvi, quan me la faig jo si que sento i m'agrada. Voldria saber a què pot ser degut. Comentar que quan la tinc dura no es descobreix el gland del tot, en canvi quan la tinc normal si que es descobreix del tot, pot estar relacionat amb fimosis? Però: perquè quan m'ho faig jo no em fa mal!!! Si es fimosis ajudeu-me, m'agradaria que si hagués d'anar al metge no comentar-lis als meus pares em fa MOLTA vergonya i no se si es pot fer sense els pares tinc 17 anys aquest any faré 18 al novembre.
Merci
Laura Centellas

Hola,
Has de tenir present que no és el mateix que et masturbis tu que ho faci una altra persona. És important explicar a l'altra persona com t'agrada fer-t'ho, quin ritme, quina intensitat d'estimulació... anar-la guiant per, de mica en mica, anar descobrint com t'agrada que et masturbin.
Evidentment, no hauria de fer-te mal, i si te'n fa ,és lògic que no ho estiguis gaudint i estiguis més pendent del dolor que del plaer. Si, ara que t'inicies en les relacions sexuals compartides, comences a veure que tens dificultats, que et fa mal quan intentes baixar el prepuci, aleshores et recomanem que ho consultis amb el metge. Pots dirigir-te, sense la mare o el pare, al servei de Tarda Jove del teu Centre d'atenció primària (CAP) perquè puguin valorar-ho. Som conscients que a vegades pot fer vergonya consultar o parlar sobre aquests temes, però quan es tracta de salut, això és el que ha de prevaler.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas