Relacio toxica
Hola,
M'agradaria preguntar que puc fer-ho dir per deixar a una persona que m'està fent mal al cor...
I a mes a mes m'agradaria saber com deixarla sense fer-li mal.
Gracies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, enhorabona!! No és gens fàcil veure que una persona t'està fent mal i que necessites allunyar-te'n. I per això et felicitem! Per prioritzar-te i per cuidar-te!
En segon lloc, és molt difícil deixar algú sense fer-li mal. Segurament no podràs. I caldrà que acceptis que la teva decisió serà dolorosa per aquesta persona. El millor que pots fer és parlar-li amb honestedat, amb claredat i amb carinyo. Deixa clar que necessites aquest trencament i que respectaràs el que necessiti (si necessita espai o si prefereix no parlar-te en uns mesos).
I el més important és que puguis preparar-la i anticipar-li que tu no estàs del tot bé. És molt dolorós creure que tot està bé i que l'altra persona et digui que fa temps que no vol estar amb tu. Així que potser hauràs de deixar algunes pistes perquè vagi assumint que la relació ha canviat i que ja no esteu bé per, finalment, tenir la conversa.
Molta sort i molts ànims!
La Laura Centellas