Gelós
Holaa penya maca! Fa dos mesos que estic sortint amb una noia de la Uni i es la primera parella que tinc. La cosa es que estudiem coses diferents i pels horaris diferents que tenim no passo tot el temps que vull amb ella. Ella passa molt temps amb una amiga seva de classe i això em fa sentir gelos perquè hi ha vegades que triga hores en respondre o el que sigui perquè està amb ella en trucada. Que puc fer? Si li dic em fa por que s’ho prengui malament i em deixi. Graceis penyetaa!
Laura Centellas

Hola!
Les primeres relacions poden ser complicades perquè els models que tenim de parella no solen ser gaire sans (la veritat) i generalment predomina l'amor romàntic amb tots els seus tòpics i tòxics.
Així doncs, el primer que et proposem és que puguis treballar en quina relació de parella vols. Com vols que sigui? Com et vols sentir? Quins son els ingredients principals?
És important que tu sàpigues què vols per poder demanar a l'altra persona allò que necessites i que l'altra persona pugui decidir si ho accepta o no. En això consta una relació de parella. En parlar, reflexionar, parlar, reflexionar, parlar, reflexionar.... i potser necessiteu més estones d'aquestes. Què en penses?
Ens tornes a escriure per saber com estàs?
Una abraçada!
La Laura Centellas