Espai personal
Hola noieees, em costa deixar espai a la meva parella. Es la primera relació i no se com fer-ho per no passar-hi malament quan no em respon al whats o insta ràpidament, també quan li dic de quedar i em diu que ja ha quedat amb algún amic o només em dou que no pot perquè ha d’estudiar. El cas es que sobre penso molt les coses i de seguida ja m’ imagino que em vol deixar i que ja no sent el mateix per mi. Li he dit el que em passa i m’ha dit que no em preocupi, que m’estima molt i que em tregui aquestes idees del cap. Que puc fer? Teniu algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Les primeres relacions poden ser complicades perquè no existeix un model de parella sa i la majoria de parelles que hem vist reflecteixen un model romàntic ple de tòpics i tòxics. I aquest de l'espai personal és força habitual!
Per una banda, hi ha persones que els agrada més estar amb gent i d'altres que gaudeixen més de la solitud. I és important conèixer-nos per poder demanar el que necessitem.
Per altra banda, potser pots fer un treball d'anàlisi dels mites de l'amor romàntic i poder respondre't: quin tipus de parella vull? Com em vull sentir? Com vull que se senti l'altra persona? Què és important per mi en una relació?
Pel que expliques, la teva parella té diferents àmbits a la seva vida i tots tenen la mateixa importància: amistats, parella, estudis... i està bé!
I ens apareix la pregunta: i tu? També tens tan clar que tots els àmbits de la teva vida estan al mateix nivell? o en prioritzes només un? Tens estones amb les teves amigues?
A veure si et podem ajudar a reubicar tot aquest malestar...
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas