em sento malament anímicament
últimament no em trobo bé anímicament, sento que estic de mala llet i ho pago amb la meva parella, estic molt agobiada amb la sele i el cicle perquè he de treure nota, abans tenia un grup d'amigues i ara només considero que en tinc 2. Em sento sola i porto uns dies molt insegura amb la meva parella, no paro de pensar pensaments negatius i em sento insuficient.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, sembla que tot està una mica relacionat amb aquesta pressió que portes a sobre, no trobes?
A vegades la mateixa pressió fa que ho veiem tot en negatiu, que ens costi trobar allò que sí que funciona i que deixis de tenir confiança en tu mateixa.
Des d'aquí t'animem a seure un moment i poder reflexionar sobre què necessites canviar de la teva vida. Què és allò que hauria de ser diferent i faria que la resta d'àmbits del teu dia a dia canviés. Potser només necessites una mica de descans, o potser necessites ordre i planificació, o potser una tarda amb les teves amigues per recuperar aquesta sensació... Què necessites?
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas