Ansietat
Holaa! Primer de tot,GRÀCIES X EXISTIR
Segon, la meva consulta és sobre l’ansietat. No tinc informació, i mai m’han fer xerrades i llavors no hi entenc. Què és? A Google surt q és com sensació de falta d’aire, por… i si es té ansietat però sense atacs que es? Com es manifesta?
Perquè a mi a vegades, quan estic veient algo q m’arriba començo com a “tremolar” la cama i tot.
Merci x tot, una abraçada!
PD: com puc obrir-me x parlar dels meus sentiments?
Laura Centellas

Hola!
Ooohhh! Moltes gràcies!!
L'ansietat podria definir-se com una por. Una por a tot el que pugui passar, a sentir que no te'n sortiràs, que fracassaràs, que no podràs assumir tot el que vols fer. Solen ser pensaments, emocions i reaccions corporals.
El que expliques té a veure amb una connexió concreta amb una situació que estàs veient en aquell moment. I sembla que no té a veure amb l'ansietat ni amb anticipar dificultats.
I sobre la següent consulta, per obrir-te a parlar dels sentiments és important que sigui amb algú que et doni confiança. Pots començar explicant les dificultats que tens per parlar sobre les emocions i començar a compartir alguna cosa que et preocupi. A veure com ho rep aquesta persona i a veure com ho sents tu... i mica en mica anar practicant aquest exercici ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas