Relacio toxicaMoltes gracies adeu(:
Hola, Feu molt bé tots gràcies(:
Tinc uns quants problemas:
1r La meva "novia" Em fa sentir malament.. Per exmple jo tinc un grup de amigues i crec que es normal quedar amb noies i tenir novia al mateix moment pero es que quan jo surto ella em diu que li estic fent els cornuts però jo tot sincer us dic que no faig els cuernos... Però, en canvi, quan ella queda només amb "amics" Jo la respecto i confio en ella perquè es el que haig de fer també em fa chantatge quan a vegades ens enfadem.
Laura Centellas

Hola!
Ostres... quan algú ens fa sentir malament per alguna cosa que fem de gust i sense danyar a ningú... potser cal revisar la relació.
No sabem d'on neix la seva por, però com a parella és importantíssim que parleu i converseu sobre la relació, com us fa sentir i com voleu que sigui. Potser és una conversa incòmode en què us adoneu que voleu coses diferents o potser us ajuda a trobar punts d'unió i us reforça com a parella. El que és imprescindible és que us pugueu expressar. Una relaciona sana ens proporciona calma, seguretat i estima.
Parleu, parleu i parleu... i així veureu com poder construir una relació sana i cuidada.
Una abraçada!
La Laura Centellas