Els meus pensaments em dominen
Hola, moltes gràcies per ajudar,
Des-de que vaig començar aquest curs al setembre, tinc moltíssims pensaments intensius al meu cap que jo no vull pensar.
Pot semblar una tonteria, però ocupen gairebé la gran part del meu dia, no em concentro al parlar amb algú, ni estudiant, ni dormint puc descansar…
Es una cosa que m’està fastidiant perquè no son pensaments de bon gust, molts d’ells em fan replantejar-me que no mereixo ser feliç i quan estic en un moments de la meva vida en el que estic contenta, apareixen i tornen a ferme sentir malament.
M’he replantejat anar a un psicòleg però no m’atreveixo a dir-li a ningú.
Si podríeu dir-me alguna cosa m ajudaria moltíssim…
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola!
Des del consultori sempre us animarem a buscar ajuda professional i personalitzada! Des d'aquí us podem orientar, però evidentment des de darrera una pantalla i només amb textos és complicat oferir-vos l'ajuda especialitzada que potser necessiteu alguns de vosaltres.
Dit això, el primer pas de ser-ne conscient és súper important! És fantàstic que et puguis adonar que son pensaments intrusius i que no diuen la veritat.
El següent pas serà aprendre a "deixar que et passin per davant". Que vinguin, passin i marxin.
No és fàcil i a vegades cal un bon entrenament, però veuràs com mica en mica son menys intrusius i tenen menys intensitat.
Una abraçada!
La Laura Centellas