Dolor
Bona tarda,
L’altre dia vaig intentar perdrr-la amb un noi, pero sens va complicar la cosa, ai em va fer molt molt mal, vem intentarho pero ens ven rendir del dolor que sentia, Previament vem tenie sexe oral, la qual cosa va facilitar la dilatació de la vagina pero tot i aixi no va acabar entrant el penis. em podríeu donar algun consell, per disminuir el mal. Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Possiblement si era la primera vegada, és fàcil que estiguessis (estiguessiu) més nerviosa, neguitosa, tensa... i quan això passa queda molt poc espai per al plaer.
La idea de compartir la nostra sexualitat no hauria d'anar condicionada a si hi ha penetració o no, sinó a si m'ho estic passant bé o no. I per gaudir i passar-nos-ho bé no hauríem de sentir dolor.
Si la penetració fa mal, coneixeu-vos d'una altra manera, explica-li com t'agrada sentir plaer, ensenya-li com t'estimules tu, que ell t'ensenyi a tu com ho fa ell per aprendre de quina forma li agrada sentir plaer... si hi ha sexe oral, que no sigui per "preparar" la penetració, que sigui per gaudir, per conèixer-vos i per passar una bona estona. No entengueu cap pràctica com a preliminar d'una altra.
Pel que fa al dolor, no sabem si quan t'estimules tu també et passa, si introdueixes un dit també et fa mal? Quan introdueixes un tampó/copa també sents dolor?
És important conèixer-nos i a vegades hem de començar pel principi, mirant-nos i explorant el nostre propi cos amb un mirall, identificant totes les parts, els llabis, el clítoris, la uretra, l'entrada de la vagina, i l'anus.
Si durant aquesta exploració visual també vols explorar de forma tàctil, podries utilitzar algun tipus de lubricant de base aquosa per a fer el tacte més agradable. Igual que quan t'estimula la teva parella ;)
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas