Dubtes amorosos
hola!
Fa poc vaig tornar a parlar amb un noi que magradava molt i acutalment em segueix agradant, abans sentia molta obssesio per ell, ara en canvi em segeix agradant i m’atrau bastant pero ja no sento aquella obsesió tan forta que em va acabar portant a una depresió. A mi m’agradaria estar de relació amb ell, pero ell no vol res d’aixo ni fa un anys wuan parlavem ni ara
vol seguir qiedant de tant en tant, liarnos i tal. actualemtn crec que controlo millor les meves emocions, però tinc la sesació de que això pot acabar malament , ja que jo puc acabar molt pillada si seguim quedant. Sóc plenament consicient aue no és bo per mi, perque no busquem lo mateix i sento que no estic lo suficientment valorada, pero tampoc tinc la suficient autoestima com per marcar límits i deixaho estar. Ho vaog intentar parlar amb ell, però basicament estic a la mateixa situació , em tracta bé pero no vol que siguem res i no ho arribarem a ser tampoc.
Per altra banda , m’agradaria sortir daquest cicle viciós, pero tampoc vull perdre el contace amb aquesta persona, pero si jo tinc sentiments per ell tampco podem ser amics. Es com un peix que e smossega la cua, sóc consicent de tot lo dolent pero no soc prou valenta per marcar límits. Em podríeu donar algun consell? Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Uff... aquesta situació és molt dolorosa! Perquè n'ets conscient però alhora no et sents capaç de posar aquest límit.
La manera de posar límits és posar el focus en una mateixa. Què vols tu? Què necessites? I si aquesta persona no t'ho dona, posar l'espai necessari.
Tens molt clar que vols una relació i que a tu t'agrada molt. I ell també t'ha dit molt clarament que no vol res amb tu. Així que està a les teves mans decidir en quin moment s'acaba. Ell ha posat les seves normes, tu les has acceptat, per tant, ell pot estar així molt temps. En canvi tu no estàs d'acord amb aquestes normes. Les has acceptat per estar a prop seu, però no t'ofereix el que tu vols.
Sabem que el cervell ens juga males passades i tendeix a buscar qualsevol senyal per confirmar la nostra hipòtesi: "algun dia s'adonarà que està enamorat de mi". Però no estem a una sèrie de Netflix i la vida no sol funcionar així.
Tu tens la clau per posar el límit. Tu decideixes quin termini et vols donar. Vols esperar a Carnaval, a setmana santa, a vacances d'estiu? Tu manes. Tu saps el que t'hi jugues.
Una abraçada!
Escriu-nos per saber com estàs!
La Laura Centellas