Odie treballs en grup
Bon dia, sols comentar que estic cursant un grau a la UB, i q odie els treballs en grup. Estic en segon curs, i no m'agraden, pq em tenen que obligar a fer -ho amb més gent?
A més jo per les vesprades no puc quedar pq treballe, però tot i això continuen posant treballs en grup i no m'agrada pq em tinc q ajuntar en gent que no conec ni vull coneixer per a fer un treball.
A més cada u te horaris diferents i expectatives diferents, a ser posible jo ho voldria quan abans s'envie millor, però tots ho fan a ultima hora.
No vec el punt d'aquests treballs, a ningú li agrada i al final tinc q anar raere de tots per a q fagen la seua part.
Moltes vegades m'he agobiat però cada vegada ho gestione millor, però no impediix que no magrade la uni, en el fons magra però per aquests treballs en grup moltes vegades m'he plantejat deixar-ho pq no vullc arrosegar a gent raere meua per a q fagen coses.
A més el pitjor, aauests treballs solen ser obligats per a tots ja q si no no et pots presentar als examens, i sempre busque a gent q s'haja qiedat asoles en la clase pq quasi tots ja tenen grup (faig un incis, jo NO vullc ajuntarme en gent per tindre treball grupal prefereisc estar a la meua bola i ja en el treball tinc companys bons q em duc be, es a dir no es res extrañy ni asocial).
Sé que no puc fer res i q em tinc q acoplar, pero em dona rabia pq se q sense els treballs en grup disfrutaria molt mes.
Per una altra part se q tinc q aguantar pq em queden 2 anys per aplegar on jo vullc q es ser mestra, però magobie prou i no magrada genys.
En fi, moltes gràcies per llegir-ho, al menys m'he desfogat.
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva frustració alhora de trobar l'acoblament amb diferents persones. Ho dius molt bé quan expliques que teniu horaris diferents i també diferents expectatives i habilitats.
Però la realitat és aquesta i els treballs en grup estan pensats per entrenar-te pel món laboral. En una feina hauràs de compartir tasques amb altres persones que tu no hauràs escollit i amb qui potser no t'acabaràs d'entendre. I hauràs de buscar la teva professionalitat per tirar endavant el projecte.
Pren-t'ho com un entrenament, com una manera de conèixer diferents estils de treballar i buscar com pots encaixar-hi sense alterar-te d'aquesta manera.
Recorda que la Universitat t'agrada, que estàs fent el que t'agrada i que en algunes ocasions pots escollir els teus companys/es.
Una abraçada!!
La Laura Centellas