Ajuda psicológica
Què puc fer si necessito ajuda psicològica però no em puc permetre econòmicament anar a un psicòleg? Al meu entorn no tinc suports, tampoc tinc amics com a tal que no siguin coneguts de classe. És una situació força angoixant per a mi.
Laura Centellas

Hola!
Amb la teva pregunta no entenem si la teva família podria assumir el cost d'un psicòleg privat. Si no és el cas, pots optar per demanar-ho al teu metge/essa de capçalera i demanar una derivació a psicologia.
També pots utilitzar els recursos que hi hagi al teu centre escolar, ja que sovint hi ha psicòlegs treballant que poden fer aquesta primera atenció i donar-te algunes eines per sobreviure el dia a dia.
Si no coneixes quin és el camí, demana-ho al teu tutor/a i veuràs com de seguida s'activa el circuit d'ajuda.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas