amiga molt propera amb problemes alimentaris
Hola! Tinc 15 anys i la meva amiga (també de 15 anys) fa dues setmanes que no menja res. Té problemes familiars i crec que això li provoca que no mengi. Intento parlar amb ella del tema, però s'enfada amb mi o em canvia de tema. Cada dia té menys energia i està més prima. He intentat parlar amb la psicòloga del nostre institut, però no ha servit de res.
No tinc relació amb els seus pares. No sé com puc ajudar-la i em preocupa bastant.
Gràcies
Laura Centellas

Bon dia, moltes gràcies per explicar-nos-ho. Per la situació que ens expliques entenc que et fa patir que la teva amiga ho estigui passant malament i per tot el que està passant. Has fet molt bé d'explicar-ho a la psicòloga de l'institut, si veus que ella no ha fet res (potser si que ho ha fet, però encara no han decidit actuar), busca algun professor de confiança que creguis que pot ajudar-la i explica-li. Però explica-li amb tota la informació perquè pugui entendre què està passant realment. D'altra banda, pensa que enfadar-se i canviar de tema és una manera de respondre habitual en aquestes malalties. No és res personal i com ho estàs fent l'estàs ajudant molt. Ara bé, no insisteixis més amb ella si no veus que pot funcionar, fins aleshores acompanya-la, dona-li suport i escolta sempre que ho necessiti. Gràcies per explicar-ho aquí, ets molt valenta, l'estàs ajudant moltíssim. Una abraçada!
La Laura Centellas