que faig?
Fa molt temps que m’agrada una persona, el problema està en que té nòvia i ell es pensa que no sento res per ell. No se què fer
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Doncs així no tens gaires opcions, no?
Si t'agrada una persona, però aquesta persona no ho sap... difícilment es pot avançar gaire, no trobes?
A més expliques que té parella i això també és una dificultat perquè ell està escollint aquesta persona com a parella.
Llavors... des d'aquí veiem que et queden 3 opcions:
- Seguir com fins ara i no dir (amb el malestar que això et suposa)
- Confessar-li els teus sentiments i veure com reacciona
- Decidir posar distància i començar a passar pàgina
Sabem que totes les opcions son doloroses i que no n'hi ha cap que ens asseguri estar bé. Però cal pensar en quina de les opcions ens farà sentir millor en un futur.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas