Vaig tard?
Hola,
Tinc 17 anys i aquest any ja en faig 18. La cosa és que mai m'he liat ni he fet res amb ningú i crec que tampoc m'han tirat la canya.
No m'agrada fer comparacions, però veig que quasi tothom del meu voltant va més avançat amb aquests temes i molts cops ho he reflexionat... la gent que es lia borratxa de festa, que es parla amb gent que quasi no coneix per xarxes, les llistes de lios... i què vols que et digui, no m'agrada aquesta filosofia.
Òbviament, alguna vegada algú m'ha cridat l'atenció però per tal com sóc no hi he fet absolutament res... Ara mateix, sí que m'agradaria tenir algo amb algun noi però no seguint aquest tipus de "normes socials" establertes.
El que tinc clar és que no vull fer ho per pressió social. Sempre m'arriba la mateixa resposta de "ja arribarà el moment". Però és cert que si jo no faig res, ja sigui per vergonya, pel què pensaran, per inseguretat... no sé si arribarà aquest moment.
Pel que fa a la meva vida social, doncs és bastant sempre amb una mateixa zona de comfort (intitut de poble, esport que practico de sempre, colla de tota la vida, de tant en tant de festa...). Però quan vaig de festa no bec ni em deixo anar quasi, no publico gairebé mai res a les xarxes i quan he de parlar amb algú ho faig generalment en persona.
En fi, la meva consulta és perquè no sé massa què fer en general i espero que si la llegiu podeu ordenar una mica els meus pensaments o bé donar-me una resposta.
Merci, de veritat, per la feina!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules i per exposar de manera tan clara com et sents!
Hi ha moltes persones que se sentiran identificades amb la teva consulta i és que hi ha moltes persones que necessiten el cara a cara i conèixer la persona per poder sentir atracció.
Per tant, des d'aquí t'animem a seguir els teus valors i les teves necessitats! Ara bé, si hi ha alguna persona que et crida l'atenció, potser estaria bé que busquessis la forma d'apropar-t'hi i conèixer-la una mica més a fons. Llavors podràs valorar si et continua interessant i si aquest interès és mutu.
És a dir, si tu prefereixes i et sents més còmode amb el cara a cara, fes-lo servir! Ara mateix hi ha alguna persona que et crida l'atenció? Si és que no, no cal que facis res. Si és que sí, mira de provocar alguna conversa, que sàpiga que existeixes ;)
I si no hi ha ningú i tens ganes d'obrir el teu cercle... potser hauràs de buscar noves activitats o noves formes de conèixer gent. Pots fer-ho a través d'un curs d'entrenadors/es de l'esport que practiques (Així ja tindreu una afició en comú), demanant a alguna cosina o cosí que et presenti gent de la seva colla, fent alguna altra activitat com un campus o una estada en unes colònies d'estiu...
Busca activitats presencials que et permetin ampliar el teu cercle de persones conegudes... potser així apareix alguna persona que et comença a cridar l'atenció ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas