Consulta bastant urgent
Hola!
Us escric perquè una amiga meva s'ha intentat treure la vida molts cops i pensava que ja ho havia deixat però es veu que ho ha tornat a fer i jo ja no sé com ajudar-la. Sé que no depèn de mi però siusplau ajudeu-me i dieume que he de fer perquè no aguanto més aquesta situació i no puc viure bé sabent que pateix molt i no hi puc fer res....
A part no ens veiem casi mai perquè no està molt ocupada.
Laura Centellas

Hola!
Doncs les persones amb intents o pensaments suïcides generalment necessiten estones de connexió amb altres persones. Intenta quedar amb ella, proposa-li fer alguna activitat, demana-li si li ve de gust alguna cosa més tranquil·la o vol fer alguna cosa més activa....
Que noti que ets allà.
Potser no vol parlar de com se sent, però li anirà bé saber que tu estàs preocupada i que en podeu parlar sempre que ella ho vulgui o ho necessiti.
Per altra banda, també és important que no se senti una càrrega, per tant, demana-li ajuda per alguna cosa del teu dia a dia o per algun embolic emocional que tinguis. Sortir dels seus pensaments per ajudar-te segur que també li anirà bé.
Fes-li saber que ets allà, escriu-li freqüentment i intenta quedar cara a cara (el pell amb pell és molt important).
Una abraçada!!
La Laura Centellas