Em trobo sola a classe
Hola, primer de tot, moltes gràcies per ajudar als joves amb aquest consultori.
El cas és que em trobo molt sola a classe, sento que tothom té el seu grupet i jo sobro a classe. Ningú ve cap a mi i un cop que em vaig ajuntar amb gent em van anomenar "l'acoplada del grup".
Tinc bons companys a classe però d'aquells que hi parles però després se'n van amb el seu grupet.
Em trobo completament sola i ho passo tant malament que inclus em penso que la gent no em vol saludar quan els hi dic hola i potser és simplement que saludo molt fluix...
Sé que no és així però em sento com si tothom estigués en contra meva i ningú volgués parlar-me.
Què puc fer? M'han dit d'apropar-me a la gent però ho he intentat i com us he dit abans, era la acoplada i tinc por de ser-ho perquè a aquestes alçades tothom ja té el seu grupet.
D'altra banda, creieu que ho hauria de parlar amb el tutor o la psicologia del centre? Em fa molta cosa demanar-li al tutor de parlar amb la psicologa o amb ell...
Laura Centellas

Hola!
Ostres! ens fa molt mal veure que hi ha aquesta dinàmica dins una aula!
Si tu ja has fet alguns intents per apropar-te a diferents grups i has rebut aquesta resposta... potser sí que convindria que ho parlis amb el teu tutor per veure si es poden fer algunes dinàmiques de grup o et pot traslladar la seva visió d'aula.
També li pots demanar si pots parlar amb la psicòloga del centre perquè aquest tema t'està preocupant molt. Veuràs que la seva resposta serà molt positiva!
Fes aquest petit pas de demanar una tutoria amb el tutor i poder explicar-li com estàs vivint l'ambient de la classe. Veuràs que tindrà una bona actitud i intentarà canviar la dinàmica! ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas