Tinc disfunció erèctil?
Hola, estic confòs perquè no sé si el que em passa es ''normal'', i no sé si tinc disfunció erèctil.
Poso en context, per si alguna informació pot ser útil:
He començat a sortir amb una noia fa un parell de mesos. Les primeres setmanes després de coneix-er-nos, vam començar a provar de tocar-nos (els dos erem verges), abans de fer-ho per agafar confiança. La cosa és que ens vam animar i ens vam tocar molt durant unes quantes setmanes. Hi han agut dies que m'ha masturbat 3 cops o més, i així seguits. Jo estava una mica cansat, pero no volia parar. Hem estat bastant dies consecutius en que m'ha tocat tant.
Fa poc, vam decidir de fer-ho per fi, i quan ho vam intentar, a mi no se m'aixecava, no se'm posava prou dura per a poder fer-ho. Ho hem intentat més cops i em segueix passant igual.
Alguna recomanació o consells? (Abans de que començés a sortir amb ella i tot això feia 2 mesos que no em masturbava). Pot ser que aquest canvi de cop m'hagi afectat o algo? No entenc.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Fixa't què és el que passa exactament en el moment que perds l'erecció. En què estàs pensant? Segurament estàs més pendent que l'erecció es mantingui que de gaudir del moment.
A vegades quan un noi perd l'erecció quan es masturba o manté relacions sexuals, té por que torni a passar i per tant la pròxima vegada que ho torna a intentar està pendent de "no fallar", provocant evidentment una pèrdua d'erecció.
Fixa't que estar pendent de l'erecció del penis no et deixa gaudir del plaer que pots estar sentint quan estàs amb la teva parella. Per tant, et recomanem que no centrelitzeu les relacions sexuals en la penetració, que et centris en el plaer, en gaudir, en allò que estàs fent i en les sensacions que et desperta. Si l'erecció es perd, tranquil, no passa res, continua acariciant-te el cos, els genitals i connectant el teu cervell amb allò que t'excita.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas