no se...
A veure jo crec que no és el millor lloc per fer aquesta consulta. Pero es que l'altre dia a la meva escola estavem fem misa. Al meu col·legi hi ha gent creient i gent no creient. Jo soc creient i la meva familia tambe. Bueno que estaba fent misa i aleshores en el moment de combregar se m'ha caigut el pa al terra sense voler (no he pogut pensar per la confusio i per que em mriava tothom i he tornat al lloc deixant el pa al terra) , pero el sacerdot s'ha pensat que l'havia tirat i que havia fet una falta de respecte immensa. m'he sentit malament immediat, ja que no sabia si era perdonable, etc.. obiviament se m'ha caigut, pero ell s'ho ha pres malament i ara em sento fatal ja que porto un temps dubtant i cuestionant la meva fe i finalment havia decidit tornar a creure-hi, pero després d'això... potser es una senyal o algo aixi. nose siusplau ajudeume potser no es el millor lloc pero ajuda.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per explicar-nos el que t'ha passat.
El que ha passat és un accident. T'ha caigut i per la pressió de les mirades no has sabut reaccionar. I el mossén ha interpretat de manera errònia la teva reacció.
Si ho necessites, parla amb ell. Parla-ho amb el tutor/a que tens a l'aula i demana-li com pots parlar amb ell per explicar-li el que va passar. Veuràs que de seguida entén el malentès i t'evitaràs tot aquest malestar...
I, pel que fa a la teva crisis de fe, no té a veure amb cap "senyal" externa. Seràs tu mateix qui esculli si la fe et reconforta o si et provoca contradiccions... i a vegades necessitem un temps per tenir-ho clar.
Una abraçada!
La Laura Centellas