Ereccio
Hola, no se perqué pero ara quan va pasa uns messos despres que tingui els 14 anys ara tinc moltes ereccions durant el día I sobretot ara en tinc moltes ganes de masturbarme. Es normal? O es simplement un subidon d'hormones?
Laura Centellas

Hola,
És normal, forma part del desenvolupament normal de la nostra sexualitat. A la pubertat i a l'adolescència comencem a viure diferents canvis al nostre cos, tan de forma interna, com de forma externa, per tant, ve una etapa de transformació, canvis i desenvolupament.
Dona't temps per anar coneixent el teu cos i les teves sensacions.
Si en alguna d'aquestes vegades que et ve de gust masturbar-te, ho fas, és possible que aparegui per primera vegada l'ejaculació, i que quan tinguis un orgasme expulsis semen a través del penis. No t'espantis, és normal, i també forma part d'aquests v¡canvis que er comentem.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas