POOOOR
Bones, gràcies per la vostra ajuda!.
Necessito un consell. Estic surtin amb un noi, jo (noia) mai ho he fet, però sí que ell m'ha fet dits i no hem tingut cap problema.
Hem intentat diversos cops tenir relacions, però quan intentem fer la penetració no entra i aixo m'engoixa una mica.
Em podeu donar un consell?
Laura Centellas

Hola,
És possible que estiguis tensa, nerviosa, inquieta o amb centra por al dolor o a tornar a provar-ho? La por, els nervis i l'angoixa no són bons amics pel plaer.
Potser podrieu seguir jugant i explorant sense penetrar, potser necessiteu conèixer-vos més i no esperar la penetració com el més important de les relacions sexuals compartides. El més important hauria de ser gaudir i passar-ho bé.
D'altra banda, també podries mirar com és l'entrada de la teva vagina, pots ajudar-te d'un mirallet, potser si la veus i la coneixes pots indicar una mica com introduir el penis. També pots explorar-te amb un dit teu i veure com és la cavitat vaginal, la inclinació que té, etc...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas