Enserio!?!
El que m'està passant és que estic pillada per un xiquet que va a la meva classe i ell per una cosa que va passar ho sap, però ell trobo que no em vol. Apart ell va així com jugant, tantejant,... amb una altra xiqueta. Aquesta situació m'està superant i la veritat és que plore plore prou per aquesta situació, que puc fer per que no m'afecti tant?
Moltes gràcies de bestreta! Beseets
Laura Centellas

Hola!
Ostres... quin greu... el desamor pot ser molt dolorós...
Doncs si ja detectes que l'interès no és mutu, hauràs d'acceptar la seva decisió i començar a passar pàgina.
En el fons, quan ens agrada una persona imaginem que aquesta ens correspon. I si no ens correspon, cal que ho acceptem i comencem a posar distància per fer més fàcil el desenamorament. Així doncs, des d'aquí et recomanem que posis una mica de distància, que intentis no coincidir amb ell i que busquis la manera de no veure'l a xarxes.
Veuràs com, mica en mica, el dolor es va fent menys intens. Però serà poc a poc...
Una abraçada!
La Laura Centellas