Sexe
Bona tarda, us explico.
Fa temps que practico la masturbació anal. I m'encanta, dona molt de plaer i morbo. Pero un dels meus designs sexuals es rebre sexe anal de un penis gran.
He intentat a traves de grindr quedar amb algú i que m'ho faigi però sempre hem tiro enrere, no se perquè. Hem donen temblors de nervis, no se si perque se que si quedo ho faré o perquè és, o perque em dona timidessa. No m'agraden els homes i ho tinc clar però és com que necesito complir aquesta fantasia.
Algun consell? :) Gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Probablement, això et passi perquè estàs nerviós i, potser, encara no preparat per fer-ho. Et diríem que no tinguis pressa i que quan ho facis, estiguis segur que ho vols fer, que en tens ganes, que ho fas amb qui tu vols i seguint totes les mesures d'higiene i seguretat per evitar la transmissió d'ITS.
Tingues present també que a vegades les fantasies són només això, fantasies. Excitar-se pensant en la fantasia no vol dir que ho vulguem portar a la pràctica. Així doncs, no corris i de mica en mica aniràs sentint què vols fer i quan et sents preparat per fer-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas