Que puc fer?
Bona nit, m'agradaria fer una consulta, fa uns quants mesos que m'agrada una nena de la meva edat ja que m'atrau... Només pensar que la majoria dels meus amics ja s'han liat m'agobia ja que penso que sóc un pringat per no haver-se liar, estic coladisim X aquesta nena i no es per liar-me només sinó per tenir una relació, quan la veig hem fico molt nerviós!
Que puc fer? Com puc actuar?...
Laura Centellas

Hola,
Res de pringat! Com tu hi ha un munt de persones que mai s'han embolicat amb ningú i no passa absolutament res. La pressió social no ajuda i ens fa córrer més del que potser voldríem. Així doncs, fora pressions i deixa que les coses vagin passant.
Creus que aquesta nena també sent alguna cosa per tu? Sou amics? Heu parlat entre vosaltres? Una manera de començar és a través de l'amistat, interessa't per ella, les seves aficions, etc. i mostra't tal com ets, aquesta és la millor carta de presentació. Si us aneu coneixent més, et serà més fàcil veure si vols fer un pas més i parlar amb ella de sentiments.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas