Dieta
Bona nit, fa temps que penso en fer una dieta O canviar la manera de menjar, no es pq hem vegi gras... Sino perquè hem vull cuidar i ja que aquest any estic prenent-me enserio l'esport que faig m'agradaria seguir alguna dieta O taula setmanal.
Sabeu alguna app O algo online que sigui fiable i hem reconegut??
Gracies 🫶🏻
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies escriure'ns. Pel que ens indiques et recomanem que acudeixis a un professional de la nutrició i sempre ho acompanyis de les revisions mèdiques necessàries. Voler tenir hàbits de salut d'alimentació és important, però cal recordar que no només és menjar variat i equilibrat, sinó també gaudir menjant i no sentir culpa o remordiment amb cap aliment. Aquesta és l'alimentació saludable. Pel que fa a apps o informació en línia que puguis trobar, és important buscar sempre llocs que es basin en ciència, que estiguin degudament certificats i que puguis contrastar la informació que faciliten. Per norma general, la majoria d'aplicacions no estan recomanades pels experts, ja que poden generar un control i una obsessió que pot convertir-se en un greu problema de salut mental. Per tant, sempre és molt millor opció buscar ajuda professional amb persones amb formació i experiència en el camp de la dietètica i la nutrició. Moltes gràcies i una abraçada ben forta.
La Laura Centellas