No trobo l'amor
Estic bastant ratllat, ja que tots els meus amics i persones que conec estan trobant o han trobat l'amor o una persona que els estimi i jo em sento malament amb mi mateix, per què no sé si ningú m'estima o res per l'estil, i llavors les persones que m'han agradat sempre ha acabat malament perquè jo no els agradava o altres raons i acabàvem deixant de parlar, tens algun consell per trobar l'amor o com esperar millor a què arribi a mi?
Laura Centellas

Hola!
Ostres... això d'esperar l'amor pot ser molt esgotador, oi?
Potser hauràs de canviar una mica el teu objectiu i centrar-te en obrir el teu cercle d'amistats, en gaudir de les persones que ja t'estimen per com ets i en poder disfrutar de les teves aficions. Dedicar-se una temporada a gaudir de la vida que ja tenim és un gran exercici! Perquè sempre ens centrem en allò que "falta" o en el que es pot millorar. I a vegades la vida ja és bonica tal com és.
Busca en el teu dia a dia. Quines coses pots celebrar? Amb qui pots compartir-ho? Quines persones tens al teu voltant?
Una abraçada!
La Laura Centellas