No done mes de mi!
Hola!
El que em passa és que jo actualment tinc 13 anys i n'estic a 2n d'ESO, quan estava en 1r de primària fina a meitats de 5é de primària vaig patir assetjament i em passava el dia en escola sola.
Quan vaig passar a 6é com ho vaig contar lo del assetjament als meus pares i als mestres i els van xillar a ells pues ningú em volia de classe i seguia sola (en l'assetjament eren 21 contra mi, resumint tota la classe).
Quan vaig arribar a 1r de la Eso una xiqueta del nostre grupet d'amigues em feia el buit en classe per que no tolerava que jo estaguera amb la seua amiga de tota la etapa escolar i que ella no estaguera tot el dia amb ella, de manera que va començar una relació tòxica amb la seua amiga de tota la etapa escolar per a que anara amb ella i em fera el buit a mi (el seu pla va funcionar i jo em vaig quedar mes sola que la una a classe).
Ara en 2n de la Eso m'agrada un xiquet, fa un temps entre nosaltres hi havia alguna coseta, però al donar-nos compte els dos vam fer com una reacció de separació cosa que hui per hui marepentixc 😓, i una xiqueta a aprofitat per fer-me un poc de mal a les meues esquenes aprofitant l'ocasió, hui per hui vaig a intentar sense por al fracàs que entre jo i eixe xiquet torne a passar algo com lo de abans o paregut. Amb tot aço a mi m'afecta diariament; l'assetjament amb mooolts complexos; amb el de fer-me el buit la xiqueta eixa en primer de la Eso ara tinc por de quedar-me sola en classe (de moment enguany no m'ha passat); i el d'aquest any amb aquest xiquet em porta per el carrer de l'amargura!
Porte un temps que no sé per on tirar, sols tinc ganes de plorar i de poder-ho canviar tot. En el meu dia a dia m'està costant enfrontar els xicotets problemes que m'apareixen. I últimament sempre dic que estic bé i intente demostrar que tinc energia quan en realitat no en tinc tanta. Ja no se ni que fer, ajudeu-me perfavor! Pareix que el món vagi en contra de mi! I per si tot aço no era prou fa menys d'un mes m'han dit que tinc (....) Crònic i em tinc que fer medicament diari, moltes coses a una i el meu cap ja no pot més!
Gràcies! Beseets!
Laura Centellas

Hola bonica,
Ens sap molt greu llegir consultes com la teva... no és just que l'escola sigui un lloc amb tant patiment...
Veient tant patiment acumulat potser t'aniria bé demanar ajuda professional i poder comptar amb l'ajuda d'una psicòloga per treballar tot aquest dolor de la primària i totes aquestes dificultats del dia a dia.
A vegades sembla que tot es fa una muntanya i se'ns fa molt difícil fer front a tot. Per tant, et direm que puguis anar mica en mica.
Aquest noi que t'agrada... i si proves de tornar-t'hi a apropar? A veure si retrobeu aquesta connexió que teníeu ;)
I amb les amistats del curs, intenta centrar-te en el que tens ara. Parla amb les teves amistats, cuida-les i gaudeix d'aquesta relació. Tens tot el dret a tenir relacions sanes. I t'ho mereixes.
Respecte a la malaltia, no ens expliques gaire el que et passa, però potser és un tema que pots treballar a teràpia. Demana ajuda al teva família i veuràs que t'ajudaran a trobar aquest suport psicològic.
Una abraçada!
Nosaltres seguim aquí pel que necessitis.
La Laura Centellas