No se el que sento
Bon dia, fa uns dies que no em sento com acostumo amb la meva parella. Quan quedem no sento la il·lusió que sentia pocs dies enrere i sento que fa molt que tinc molt poc libido. M'estic començant a preocupar, perquè realment la relació va bé. Aquests dies he estat molt estressada i he dormit poc per un tema que em preocupa, i em preguntava si és possible que l'estrès i l'ansietat puguin causar aquesta situació.
Gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola!
Doncs possiblement aquests dies d'estrès i ansietat t'han passat una mica de factura i ara estàs amb poca energia. És molt habitual que després d'una temporada o una setmana molt accelerada, el nostre cos faci una reducció d'energia vital per recuperar-se i tornar a l'estat natural.
Pren-te uns dies de descans, no et forcis a fer coses que no et venen de gust i busca allò que et sigui agradable. T'ho mereixes.
I si d'aquí un parell de setmanes continues amb la mateixa sensació, llavors ja mirarem si hi ha algun aspecte de la parella que es pot millorar ;)
Una abraçada!!
La Laura Centellas