Coses pendents
Hola! Fa 2-3 anys em vaig liar amb una noia durant l'estiu. Ara ja tot es diferent, cadascuna fa la seva i si ens veiem ens saludem. Jo actualment estic en una relació. El cas es que penso que tinc coses pendents amb aquella noia... en aquell moment no vam poder arribar a més, pero ganes no faltaven. Sempre que la veig sento com que hi ha algo que encara hem de resoldre. Inclús he somiat amb ella!!
No se que fer, perque jo estic en una relació y ella no crec que tingui el mateix pensament que jo
Laura Centellas

Hola!
A vegades hi ha persones amb les quals no hem pogut coincidir en un moment concret i apareix aquesta sensació de "coses pendents".
Des d'aquí t'animem a fer una revisió honesta de la teva relació de parella. T'aporta el que necessites? Sents que hi ha estima, cura i admiració? Et fa il·lusió el projecte de parella que esteu construint?
Aquestes preguntes son les importants, perquè et donaran informació sobre quelcom real. El que puguis imaginar sobre com seria una relació amb aquesta altra persona, és això, una imatge fruit de la teva imaginació.
Per tant, intenta valorar si aquests dubtes provenen d'un malestar en parella o si només tenen a veure amb el fet d'escollir un camí i la sensació de perdre altres opcions.
Una abraçada!
La Laura Centellas