Aguantar les emocions
És normal que quan tinc ganes de plorar o ràbia m'aguanto com si fos un tio duro o fort? Perquè quan no ploro em sento com una persona superior que no té emocions i que és el millor i superior.
(Ho faig perquè no es fiquin amb mi)
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Quin mal ens ha fet la masculinitat hegemònica!! Aquesta idea que els homes no ploren, que s'aguanten les emocions i que això els fa superiors...
No és fàcil de trencar amb aquesta idea que hem après des de ben infants i entenem les teves dificultats...
Des d'aquí t'animem a llegir el llibre de l'Octavio Salazar: "el hombre que no deberíamos ser" que aborda totes aquestes imposicions. O qualsevol llibre/conte/documental que parli sobre la masculinitat.
Les emocions formen part de nosaltres i ens són útils! Ens donen molta informació sobre allò que ens molesta, que ens fa mal o que ens entristeix. Ens serveixen per detectar situacions desagradables o com a alarma per centrar-nos més en nosaltres mateixos.
Fes les paus amb les teves emocions, accepta-les i agraeix-los tot el que et poden ensenyar sobre tu mateix.
Veuràs que t'ajuda a relacionar-te millor amb la gent del teu voltant!
Una abraçada!
La Laura Centellas