llevadora
Hola el motiu d'aquest correu es per informar-vos que les infermeres especialistes en obstetricia i ginecologia (llevadores) som les que donem assistència a la salut sexual i reproductiva i estem en continua comunicació amb joves i adolescents, sabem molt sobre la sexualitat, la regla, les primeres vegades, l'anticoncepció, la interrupció d'embaràs, els abusos, la violència masclista, les infeccions de transmissió sexual, els pets vaginals i el sòl pelvià, el consentiment etc...., a veure si ens feu mes visibles.
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per escriure’ns! Som les primeres que us fem visibles i derivem en les respostes de les consultes que contestem i que tenen a veure amb aspectes de la salut sexual i reproductiva de les persones joves i adolescents.
La nostra tasca com a professionals de la psicologia i per tant, de la salut mental, especialitzades en sexologia clínica, relacions interpersonals i psicologia sanitària, i la nostra tasca dins aquest consultori és acollir i respondre tot allò que afecta a les emocions, sovint relacionat amb tot allò que els hi passa psicològica i emocionalment, relacionat amb "la sexualitat, la regla, les primeres vegades, l'anticoncepció, la interrupció d'embaràs, els abusos, la violència masclista, les infeccions de transmissió sexual, els pets vaginals i el sòl pelvià, el consentiment etc." i derivant, sempre, aquelles consultes que no podem atendre nosaltres, perquè no és la nostra competència, cap a les llevadores i ginecòlogues de les tardes joves dels CAP’s i dels ASSIR’s.
Som les primeres en donar-vos espai i en rehivindicar la vostra tasca, la salut sexual és multifactorial, totes hi sumem, no ens trepitgem. Treballar plegades és l’èxit de la intervenció integral de tots aquests elements que afecten a la salut sexual de les persones.
De nou, gràcies per la feina que feu!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas