com es masturba?
Holaaaaaaa!
Escric per aquí perque necessito ajuda amb el tema de la masturbació. Des de sempre per mi ha sigut com un tema força "tabú", quan en realitat no ho hauria de ser. Fa poc, quan estàvem totes les noies al vestuari, algú va treure el tema de la masturbació. La majoria de les noies ja ho havien provat, però hi havia d'altres que no, com jo. Ho he intentat algun cop, però no se per quina raó sento com si hagués de parar, no se si m'explico. No aconsegueixo sentir com plaer i suposo que és perquè no tinc ni idea com fer-ho. Teniu alguna recomenacioo??
Moltes gràciees
Laura Centellas

Hola,
Quina meravella que tingueu aquestes converses entre noies! És fantàstic! Sobretot si no us jutgeu i us respecteu les unes a les altres.
El més important és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les seves parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
Comença a poc a poc, sense esperar res, l'orgasme no és l'objectiu, l'objectiu és que et coneguis i aprenguis quines zones et resulten més agradables d'estimular, d'acaronar, si vols fer algun canvi amb el ritme amb el que et toques, què passa si fas més pressió? què passa si en fas menys? Què passa si et toques per sobre les calcetes? etc etc etc...
T'adjuntem també un vídeo d' "El Punt D" on parlen de masturbació
;
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas