Vida...
Hola,
Us escric perquè la meva amiga ho ha tornat a fer (suic...), ja no sé què fer, entre setmana no la deixen quedar i els capde és fora... ho està passant fatal i no sé com ajudarla, molts cops ni professionals l'ajuden...
No visc tranquila perquè mai sé si és lultima vegada que parlaré amb ella...
Laura Centellas

Hola bonica,
És una angoixa molt gran saber que una persona que estimes tant ho està passant tan malament... I és molt natural que no sàpigues com ajudar-la.
Des d'aquí et podem dir que tu pots oferir-li un espai segur per parlar, per escoltar-la sense judici i per acceptar-la tal com és. També pots demanar-li ajuda en algun moment, que pugui sentir que no és una càrrega per tu, sinó algú important amb qui confies.
Tot això no és garantia de res, el suïcidi és quelcom molt complex i hi ha molt dolor acumulat. No pots fer de salvadora i no és el teu paper. Volem que et quedis tranquil·la amb això i que no assumeixis més responsabilitat de la que et toca: cuidar aquesta amistat.
I si en algun moment sents que aquesta situació et pot superar una mica i que t'angoixes, demana ajuda als adults del teu voltant. No estàs sola.
Una abraçada!
La Laura Centellas