Preliminars
Hola! Us escric pq la meva parella i jo tenim un problema amb els preliminars. Som la nostra primera parella i encara que ja fa uns setmanes que tenim relacions això ens agafa de noves. La cosa es que quan començem la vaig tocant i anem jugant i fent carícies etc però li fa pessigolles i haig de parar i tornar a començar i talla una mica el rollo pq no para de riure. Que ens recomaneu noies??
Laura Centellas

Hola,
Et recomanem que parlies amb ella, que t'ensenyi com es masturba ella, com li agrada sentir plaer, que agafi la teva mà i que faci ella el moviment que faria estant sola però amb la teva mà.
Pots seure darrere d'ella i passar les teves mans per la seva citura, ella que agafi la teva mà i es masturbio amb ella. Així podràs anar aprenent com tocar, moviment, presió, etc...
Efectivament les pessigolles no exciten en un moment eròtic.
Seguiu aprenent però ella hauria de poder indicar-te com fer-ho, ja que ella és qui té les sensacions, tu, obviament no pots sentir el que ella sent.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas